Sunday, April 08, 2012

Aktiviti: Melakar Kehebatan Diri di Maahad Muhammadi Pasir Pekan



Hampir 500 pelajar Maahad Muhammadi Pasir Pekan (MMPP), Kelantan mengikuti Slot Motivasi bersama saya di Musolla mereka. Saya berkongsikan tajuk "Melakar Kehebatan Diri: From Zero To Hero".

Alhamdulillah para peserta amat bersemangat dan sporting walaupun sedikit kepanasan saat menjelang tengahari. Terima kasih kepada Mudir MMPP atas jemputan.

Saya menanti komen dan pandangan mereka disepanjang program tersebut. Moga-moga ada kebaikan buat diri saya dan pelajar-pelajar cemerlang MMPP Kelantan. Apakah anda masih ingat formula dan resipi yang saya kongsikan...?

Apakah ada persoalan dari anda? Maaf, tidak sempat untuk sesi bersoal jawab kerana kesuntukan masa...

1 comments:

  1. SAYA PUN MENGIKUTINYE...SAYA ORG DEPAN SKLI...BAJU WARNA KUNING...EEII...BEST ABU RIDHWAN PUNYA CERAMAH...

    ReplyDelete

Jom Sertai TeenACE Jun 2013

Pautan Tarbawi ♥

Langitilahi.Com

halaqahmuntijah

HALUANPalestin

Menyumbang Untuk Palestin

Kolej Tarbiyah Dakwah